Arisa Arishima

Τα όρια της γλώσσας μου είναι τα όρια του μυαλού μου!

Ξέρω μόνο γι'αυτά για τα οποία έχω λέξεις!

Δεν αγαπά πραγματικά όποιος δεν αγαπά για πάντα.



  • Φεύγεις και εκείνη τη στιγμή θέλω να φωνάξω σ'αγαπάω. Ξέρω πώς θα σε αποχωριστώ για λίγο αλλά η καρδιά δεν αντέχει ούτε λεπτό μακριά σου
  • Συγκρατώ τη θέληση μου σαν το βράχο που στέκει μόνος του και δυνατός μα η δύναμη σου κύμα που με χτυπά σαν να θέλει να με κάνει να μιλήσω.
  • Τα μάτια σου έχουν ένα μαγικό φώς και εκεί στο σκοτάδι της ψυχής μου με κάνουν να δω τι σημαίνει έρωτας, πάθος, παρορμητισμός,
  • Όλα εσύ και εσύ τα πάντα! Για μένα για σένα για εμάς μιλάει το αεράκι που μου δροσίζει το πρόσωπο όταν ξυπνώ χώρια σου για να μου θυμίσει απλά τη μυρωδιά σου.
  • Πιότερο να με κρατάς σφιχτά στην αγκαλιά σου και να μου λιγοστεύεις την ανάσα παρά να ανασαίνω χώρια σου.
  • Ήρθες στην ζωή μου γαλήνια, παθιασμένα και καθοριστικά.
  • Είσαι η πέτρα που έπεσες στα νερά μου και τα τάραξες κι αν πάψουν τα νερά μου να κυματίζουν και ηρεμήσουν  εσύ θα είσαι πάντα εκεί ,μέσα μου βαθειά μου!Κανείς δεν θα μπορέσει να σε βγάλει! Όχι γιατί δεν είναι μπορετό αλλά γιατί δεν θα αφήσω ποτέ κανέναν να σε πλησιάσει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου