Arisa Arishima

Τα όρια της γλώσσας μου είναι τα όρια του μυαλού μου!

Ξέρω μόνο γι'αυτά για τα οποία έχω λέξεις!

Δεν αγαπά πραγματικά όποιος δεν αγαπά για πάντα.



·  



       Όλοι οι άνθρωποι έχουν όνειρα που εύχονται κάποια στιγμή να γίνουν πραγματικότητα.
·         Κάτι που απλά να τους κάνει να ζουν την καθημερινότητα τους με έναν σκοπό!
·         Είμαι σίγουρη ότι όλοι κοιτάζουν ένα όνειρο γεμάτο ευτυχία.
·         Ευτυχία για το οτιδήποτε .Άλλοι για τα λεφτά, άλλοι για την δουλειά, άλλοι για οικογένεια!
·         Εγώ πάντα ήθελα να έχω δίπλα μου έναν άνθρωπο που θα με νοιάζεται και θα με αγαπάει αληθινά.
·         Και ξαφνικά ήρθες εσύ που μου τα έδωσες όλα τόσο μα τόσο απλόχερα!
·         Είσαι ο μόνος λόγος που χαμογελάω και αυτό δεν θα το ξεχάσω ποτέ!
·         Κοιτώ τα μάτια σου και χάνομαι σε έναν ωκεανό συναισθημάτων!
·         Μουδιάζει η καρδιά μου και την αφήνω έτσι μουδιασμένη!
·         Να νιώθει κάθε τσίμπημα και να χτυπά έτσι δυνατά όπως μόνο εσύ την έχεις κάνει να χτυπήσει!
·         Όλα ρόδινα θα πει κάποιος που θα διάβαζε ότι γράφω για εσένα.
·         Ίσως και να ήταν ρόδινα κάθε μέρα, αν δεν υπήρχαν εκείνες οι στιγμές που σε στεναχωρώ με τον περίεργο χαρακτήρα μου!
·         Τι να πω , σε ευχαριστώ που κάνεις υπομονή! Που με αντέχεις!
·         Ευχαριστώ για όσα μου δίνεις , για όσα θα μου δώσεις, για όσα δέχεσαι και για όσα δεν δέχεσαι! Μα πάνω απ'όλα σ'ευχαριστώ που είσαι πάντα εκεί μέσα στην ζωή μου!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου