Arisa Arishima

Τα όρια της γλώσσας μου είναι τα όρια του μυαλού μου!

Ξέρω μόνο γι'αυτά για τα οποία έχω λέξεις!

Δεν αγαπά πραγματικά όποιος δεν αγαπά για πάντα.




Μια μαντινάδα λέει : Μια πέτρα χτίζω δυο χαλάς, μα εγώ θα συνεχίσω, 
γιατί στη μέση τη φωλιά δε πρόκειται ν'αφήσω.
Θα έλεγα πως στην αφιερώνω μα νομίζω  πώς μου ταιριάζει καλύτερα εμένα!
Μα σε αγαπάω και δεν θέλω να σε κάνω λεπτό να είσαι στεναχωρημένος!
Γιατί γίναμε ένα κι αν πονάς εσύ πονώ κι εγώ!
Θέλω να χαμογελάς !Εγώ να πετάω κι εσύ να περπατάς για να ξέρω πώς κι αν πέσω θα με πιάσεις! Κι έπειτα να πετάς εσύ κι εγώ να σε κρατώ απο το χέρι για να μη φύγεις μακριά αστέρι μου!Σε κοιτώ και στα μάτια σου αντικρίζω τα ονειρά μας !Το μέλλον μας που προδιαγράφεται....έντονο, μυρωδάτο, χαμογελαστό και πολύ όμορφο!!!
Είσαι ότι ονειρεύομουν κι ακόμα περισσότερα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου