Arisa Arishima

Τα όρια της γλώσσας μου είναι τα όρια του μυαλού μου!

Ξέρω μόνο γι'αυτά για τα οποία έχω λέξεις!

Δεν αγαπά πραγματικά όποιος δεν αγαπά για πάντα.




Κάθομαι απέναντι σου ...δεν μπορώ να σε αγγίξω 
μα και μόνο που μυρίζω το άρωμα σου νιώθω να λιώνω
Τόσο ωραίο θέαμα να κοιτάς εκείνον που αγαπάς...
Να κλείνεις τα μάτια σου χωρίς να φοβάσαι πώς θα χαθεί...
Είσαι εδώ...όπως είσαι πάντα...δυνατός και σίγουρος!!!
Να μπορούσα να σταματήσω το χρόνο...σε αυτή τη στιγμή...
Αν το κατάφερνα θα έχανα όσες θα έρθουν και δεν θέλω...
Δεν θα τολμούσα να φύγω από κοντά σου όχι γιατί δεν μπορώ
αλλά γιατί δεν θέλω...Πώς να φανταστώ τη ζωή μου χώρια σου?
Εσύ κι εγώ γίναμε ένα...πολύ νωρίς θα μου πεις εσύ με την τετράγωνη λογική σου....
Πολύ αργά θα σου πω εγώ με τον πολύπλευρο συναισθηματισμό μου...
Λένε πώς οι ψυχές των ανθρώπων είναι 2 μαζί στην αγγελική μορφή τους, 
και χωρίζονται για να κατοικήσουν τα κορμιά και μια ζωή ψάχνουν απεγνωσμένα 
η μία την άλλη...κάπως έτσι ένιωσα πώς έγινε με εμάς...είμαστε σαν από πάντα μαζί!
Σαν να είσαι η ψυχή που μου έλειπε για να νιώσω πληρότητα...
Θέλω να μείνω για πάντα εδώ και να φύγω μόνο αν μου το ζητήσεις...
αλλά και πάλι πίστεψε με δεν θα πάψω να σε αγαπάω ποτέ!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου