Arisa Arishima

Τα όρια της γλώσσας μου είναι τα όρια του μυαλού μου!

Ξέρω μόνο γι'αυτά για τα οποία έχω λέξεις!

Δεν αγαπά πραγματικά όποιος δεν αγαπά για πάντα.



  • Θυμάμαι εκείνο το βράδυ στο μέρος το γνωστό που σε κοιτούσα να κάθεσαι άνετος ,πολύ σίγουρος για τον εαυτό σου και είπα μέσα μου πώς εσύ είσαι για μένα!
  • Με κάλεσες στο τραπέζι σου και ήρθα χωρίς δεύτερη σκέψη και σε άκουγα που μιλούσες για το καλοκαίρι που πλησίαζε ,για το νησί σου και έλαμπες πιο πολύ και από το φεγγάρι!
  • Σκεφτόμουν πότε θα σε ξαναδώ και το επόμενο βράδυ ήσουν εκεί! Δεν άντεξα βρήκα λόγο να σου δώσω το κντ μου απλά για να έχω το δικό σου!
  • Καθώς σε σκεφτόμουν συνεχώς κάτι σαν άγγιγμα με έσπρωξε να πάω για μπάνιο με την αδερφή μου και πάλι ήσουν εκεί! Σε κοιτούσα σαν παιδί που κοιτάζει το παιχνίδι που θέλει και δεν μπορεί να έχει! Σε άκουγα να λες για τις διακοπές και είχα ήδη πάρει την απόφαση μου να έρθω να σε βρω εκεί  που τόσο αγαπάς να είσαι!
  • Και το βράδυ που σε αποχαιρετούσαν οι φίλοι σου δεν μπορούσα να πάρω τα μάτια μου από πάνω σου! Το κατάλαβες αλλά δεν ήθελες να το πιστέψεις!
  • Ήρθα στο νησί και εσύ εκεί να με υποδεχτείς ,(για να μην σου γκρινιάξω)ήσουν τόσο όμορφος και μετά πώς θα σου έλεγα πώς σε θέλω? Βρήκα το χειρότερο τρόπο και το είπα …μέθυσα και χωρίς φόβους και σκέψεις σου μίλησα …σαστισμένος μου φάνηκες… αν όλα είχαν ξεκινήσει αλλιώς ίσως να είχες υποκύψει στο επίμονο φλερτ μου!
  • Μείναμε μαζί και ήμουν χαρούμενη τις πιο πολλές στιγμές ,στις καντάδες σου ,στα φιλιά που δεν υπέκυπτες και μετά σε κείνα που ο ίδιος θέλησες να πάρεις. Αλλά υπήρξαν και εκείνες οι στιγμές που τα λόγια σου πονούσαν! Μα δεν έχασα το θάρρος μου , ήθελα να είμαστε μαζί και έκανα ότι ήταν μπορετό για να σου δείξω πώς μαζί θα είμαστε ευτυχισμένοι!
  • Γυρίσαμε Αθήνα και πάλι επίμονη και ακόμα πιο ερωτευμένη μάλλον πως σε είχα πείσει!
  • Τώρα πια είναι ήδη ο ερωτάς μας δυνατός και η αγάπη ριζωμένη στην καρδιά μας!
  • Πάνε 7 μήνες και 9 μέρες !!!!!!!!!Ώρες ,λεπτά και δευτερόλεπτα δεν θυμάμαι γιατί όταν μου είπες πώς ήθελες να είμαστε μαζί έχασα την επαφή με το περιβάλλον!
  • Και δε σε βγάζω από μέσα μου ,γιατί βρήκα ότι έψαχνα μέσα στην αγκαλιά σου !Γιατί μαζί σου ξέρω πώς είναι να είσαι ευτυχισμένος, ερωτευμένος ,να σε νοιάζονται και να σε αγαπούν το ίδιο δυνατά!

1 σχόλιο:

  1. Ανώνυμος01:41

    ΤΟ ΣΑΓΑΠΩ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΔΕ ΜΕ ΦΤΑΝΕΙ
    ΟΤΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΔΕ ΤΟ ΒΑΝΕΙ

    ΔΥΟ ΠΑΝΑΓΙΕΣ ΑΓΑΠΩ ΚΙ ΜΙΑ ΣΑΙ ΣΥ ΚΕΡΑ ΜΟΥ
    ΣΤΗ ΜΙΑ ΧΑΡΙΖΩ ΤΟ ΚΕΡΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΤΗΝ ΓΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή